Tjuuw behöver damma

Mum mum mum mum mah Mum mum mum mah poker face.... lalala! Helan går sjung hopp faderallalej.. Wallander på tv, bilfärd i mörkret. Satt i baksätet och trängdes med Tove och Ginette till all möjlig musik. mjnhbgvfwsdfghjk. Brist på saker att skriva. Men med tanke på att Tove aldrig själv uppdaterar så måste ju jag ta tag i saken. Jag är nog en av de 9 läsare Tove har varje dag. Konstigt att dem ens tar sig tid att gå in på denna igendammade blogg, eller? Fram med dammvippan! =) Men det fick som sagt bli mitt jobb eftersom att Tove inte verkar ha någon lust. Vem gillar att städa egentligen, dammvippa liksom? HALÅÅÅÅ?!?! :O Nej nu tänkte vi mysa vidare med wallander. Han är bara fööööör härlig! Gubben då ;) jummiie <3 För att inte tala om han till vänster. Men skånska, vad är det för dialekt egentligen? Jag vet itne vad jag tycker om den..... Vad tycker ni? Have a nice alla hjärtansdag, det lilla som är kvar av den!
/En anonym gästbloggare


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Aaa han var faktiskt ruggit dålig. Men ni kan faktiskt inte säga något, ni fick ju frislag hela tiden och min utvisning halllå lixom!?!?! lacka! Hänger du med och kastar ägg på hans hus..? :)

2009-02-16 @ 09:44:06
URL: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0