Biolördag



På lördag ska jag och min fader gå och se den här filmen. Blev helt till mig när jag såg att boken skulle bli film! Kan lätt vara en av de bästa böckerna jag läst. Och när jag kollar på trailern till filmen så ser skådespelarna ut som jag tänkt mig dom, särskilt Lisbeth! Ruskigt bra.

Som de flesta vet så har jag legat hemma med feber sen i torsdags och den vill visst aldrig ge sig. Har 37.5 nu vilket inte ens känns med tanke på att jag har haft 39.5 innan. Har kanske halsfluss så även om febern lägger sig så vet jag ej ifall jag kommer till skolan imorgon! Får se helt enkelt.

Idag är det exakt 2 månader tills jag fyller 18!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHO! grattis i förskott! då blir det till att fiiiiira.

2009-02-22 @ 19:39:06
URL: http://saaragunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0