Berit Silverstråle

Lilla Tove ligger och har feber, inte bra! Krya på dig vännen!

Eftersom jag är frisk som en nötkärna kan jag ta och skriva lite här!

Ni har väl alla hängt med och sett att Kronprinsessan Viktoria och Daniel har gått och förlovat sig!? Visserligen har dom varit tillsammans nu i 7 år så det var ju på tiden, men det är fint med bröllop ändå! Jag önskar dem alla lycka!
Dock är det en sak som jag har tänkt på ett tag... Är inte dom lite lika varandra? eller? det kanske bara är glasögonen som gör det... Hur som haver, GRATTIS!



Nu är det dags för lite lunch-mys! På menyn står det soppa så det är väl bara att försöka behärska sig medans micron värmer upp min Kelda Tender Tomato soppa!

Kyssar från eran
Berit Silverstråle



Kommentarer
Postat av: Tove

Jag har inte feber? hahahah

2009-02-25 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0