helgen

Imorgon ska jag och co till Erica som bor sååå mycket på landet! Kan bli en upplevelse... Dagens dilemma var vilka skor man skulle ta, tänk om man måste gå i lera? Nej men nu ska vi inte vara såna, hahaha.

Vi ska iaf käka tacos och spela tv-spel all night long, all night, aaaaall night long (8)! Rock Band, Guitar Hero, Singstar, Eye toy osv! FETT KUL det kommer bli :)
Blir till att sova över där och sen när jag kommer in till stan på lördagen så ska nog jag och Linn gå och sola. Känns som att det är dags nu.. Vill ju att folk ska se mig när snön täcker stadens gator.. hehe.. Vill även hinna med att se när Sten sture lirar 15.30 i allians!
Lördagskvällen blir nog rätt lugn, hörde talas om att jag skulle festa men naaej har match på söndagmorgon kl 10.10 så blir nog hemma!

Hoppas ni får en bra helg! Det kommer jag få! Uppdaterar mer under helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0