:/

För er som inte visste att jag har glömt min väska på ett tåg så vet ni det nu. Den blev tyvärr inte upphittad av någon god människa.. Så inga bilder från mig på ett tag! Idag ska jag till tandläkaren och efter det tar jag bussen hem till Anna för lite guitarhero och plugg! Just nu är det sjukt mycket plugg i skolan, vet inte var jag ska ta vägen. Ingenting gör mig motiverad heller! Aja nu ska inte ni behöva höra mer depp ifrån mig!
Något som skulle göra mig gladare vore om ni läsare börjar kommentera mina inlägg, blir så mycket roligare att skriva då!

Kommentarer
Postat av: Ylva Arwidson

hej tove! Jag heter ju också Arwidson i efternamn och du har en användare på playahead.se som heter arwidson. Du verkar inte vara inne på den längre, och jag skulle jättegärna ha det namnet.. så skulle inte du kunna radera den om du inte har någon använding av den..? Svara gärna på min blogg om svaret!

Ha det bra, kram

2008-10-22 @ 21:10:25
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: mih

heeeeeehee.. klantigt!



2008-10-25 @ 01:47:36
Postat av: Anonym

blogga förihelvete!

2008-10-27 @ 23:47:32
URL: http://johannafondelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0