update

Sitter hemma hos Ginette just nu, hon sover så jag passar på att blogga :)
Ikväll ska jag, Ginette, Sara och Josefine laga god mat, kolla på Idol och ha det allmänt mysigt! Det var längesen jag träffade Sara och Joffa, så det ska bli ett kärt återseende :)

Vet inte riktigt vas jag ska skriva, men idag fikade jag med Carl, Erica, Elin och Josefine. Det var mycket trevligt, som alltid!

Känner att jag har hamnat i en sjukt grov svacka just nu! Och vet inte vad jag ska göra för att ändra på den saken.. I skolan går det skit, blir itne klar med en enda uppgift och innebandyn... där vet jag inte ens vad jag håller på med! Appropå innebandy(!), har två matcher imorgon! :)

Matchinfo: Hagunda IF - Sten Sture BK

Serie:Flickor 17/16 (91/92)
Matchnummer:08-17-610-13
Datum:2008-11-08
Spelplats:Stenhagen BoKC - Uppsala
Publik: 
Matchstart:09.00


Matchinfo: Sten Sture BK U - Västerlöfsta IBF

Serie:Damer Division 2
Matchnummer:08-17-220-40
Datum:2008-11-08
Spelplats:Allianshallen A
Publik: 
Matchstart:18.30


Får se hur det går, hoppas det sker ett under och att jag slutar spela såhär dåligt som jag har gjort! ¨
Aja, hoppas ni får en skön helg! TJAO

Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-08 @ 13:07:21
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0