helgen

Vad händer i helgen folks?
Jag ska plugga Matte B med Ginette snart, sen ska jag nog ner på stan och köpa vinterskor och skolväska. Ikväll blir det att träffa Anna, Hanna och Ginette. Vi har ingen aning om vad vi ska göra men något kul hittar vi nog på! :)
Imorgon blir det innebandy för hela slanten!

Matchinfo: Årsta IK - Sten Sture BK

Serie:Damer Division 1 Östra
Matchnummer:08-58-025-36
Datum:2008-11-29
Spelplats:Allianshallen A
Publik: 
Matchstart:14.00

Efter det blir det fotografering med laget och sen har även vi match mot Årsta IBK

Matchinfo: Årsta IBK - Sten Sture BK U

Serie:Damer Division 2
Matchnummer:08-17-220-58
Datum:2008-11-29
Spelplats:Allianshallen A
Publik: 
Matchstart:18.10

Var med och heja fram Sture till 6 poäng på lördag!
På söndag blir det nog julklappsinköp och kanske en sväng förbi Ikea med mammsen! O juste, jag har bjudit in mig själv till Sara på en kopp choklad, får se hur det blir med den saken.......... ;) läs dååå

Ha en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0