blogg

Jag och Elin satt kvar i skolan tills klockan stod på 17.12. Vem fan är kvar så länge? Jag förstår iaf kemin rätt bra nu, allt med mol, dipoler, koncentrationer osv... aja efter att ha "working 9 to 5" så var man lagom trött när man kom hem. Åt mat för två och sen sjönk jag ner i soffan. Somnade framför Shottas med lille kissemissen i knät :) Vaknade sedan två timmar senare och gick upp och la mig i min säng! (DÅLIG IDÉ!!!) Vaknade senare och kollade på klockan 23.23, jaha då var dte läggdags då? men då hade ju jag redan sovit i 5 timmar. JACKPOT! kan verkligen inte sova nu :( någon med ett bra knep för att somna lättare? :D

Imorgon har jag hemstudiedag och sedan innebandytrening! wiho :D


bruden till höger fyllde år idag (igår?) och det firar vi här på bloggen! puss på er

Kommentarer
Postat av: erico

hade du och elin slagit er hårt i huvudet eller vad är det frågan om? ;O <3

2008-11-12 @ 08:17:28
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0