vattenpipekras--> mitt hjärta i kras

Igår kväll blev dte bestämt att jag linn och frida skulle röka vattenpipa någonstans. Eftersom det inte var bestämt så tänkte jag att aa man jag cyklar väl någonstans bara där DOM är! Så på min Pilen bikade jag upp till Sävjaskolan väl där fick jag veta att dom hade cyklat mot nåntuna via kolonilotterna, så jag drog vidare dit, och allt detta hände på en kvart! Fett bra jag och min Pilen<3 är :)

På vägen hittade vi också Linnéa som följde med oss till nåntunaskolan där vi började ladda upp. astrevligt vare, ända tills jag lyckas välta pipan?!?!?!?!!?! krasch krasch och jag och frida ilade hem för att hämta lim. OCH DET FUNKADE hhaha :D så jävla bra jag är......

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0