VÅR

fyfan jag känner det överallt! det är verkligen sommar snart! Klippte mig idag, är rätt nöjd tror jag :)
Efter att jag hade klippt mig i kvarngärdet så gick jag mot stan i det UNDERBARA vädret. Alla, verkligen alla(!), hade nervevade rutor och dunka-dunka. Träffade mamma och Anna och käkade en glass vid ån. asmys

köpte en t shirt från nike, ett linne från monki och en bikini på åhléns. lägger nog in bilder på de senare! :D

ha en fin dag allihopa, det ska iaf jag ha!

   
                   

T-shirt från Nike, köpte på Monki 450kr
Linne från Monki, 100kr

OCH frillan såklart!

Kommentarer
Postat av: charming man

Det ÄR sommar! :d

2008-05-09 @ 17:53:45
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0