sorry fan

Har verkligen inte haft tid eller ork att skriva i helgen, och har det inte nu heller egentligen!
Men tävlingen gick skit, eller hur julia?
Efter tävlingen cyklade jag och min pilen till Frida för lite födelsedagsfirande! Trevligt trevligt :)
När jag kom hem så kom anna med sin moped och hämtade mig, och så tillbringade jag natten där. Var uppe i 24 timmar gott folk! Gick upp idag framåt lunch tid, närmare bestämt kl 14.. Jag och anna stekte lite! Kanter efter 25 minuters solning, näääjz! Fredrik, annas bror, behövde nässpray och jag ville köpa blommor till mamma så vi drog till gränby, chillade lite med en milkshake också..
Fredrik stod för grillningen, precis som i fredags, KALASGOTT! Efter maten blev det Scary Movie 4, mycket underskattade filmer det där hahahaha. Ida hade fått kyckling med vitlökssås.. kan inte rekommendera att va i samma rum som henne efter det.. blä!

Ska sova :)

Kommentarer
Postat av: olof

haha , ja tävlingen gick skit :) men de va värt då vi fick stanna på godisstoppet (A) haha.

2008-05-26 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0