...

Det var ju ett tag sen nu alltsååå har lite kul saker att berätta mihi :)

Idag vaknade jag av att Julia (limpan) ringde mig.. jag ba tänkte ahaaa såhär tidigt? Hon ba ofta du sover?! hahaha så kollade jag på klockan, då var den 11.28 haha kul kuuuul att min klocka inte hade ringt på morgonen, så då blev det att stanna hemma, jag klagar INTE! Jobbade på riktigt bra faktist :) mer än vad jag hade gjort i skolan iaf!

Igår så tog jag en lite senare buss till skolan eftersom jag vaknade med grov huvudvärk! Vid dagiset så kliver det på typ 20 småungar jag ba snaaark..... Det satt två killar framför mig i typ 4 års åldern..

Kille 1: Titta vilken rutten biiiiiiiiiil
Kille 2: Jävla skruttbiiiiiiiiil
Kille 1: Titta han är ju flintskallig    (chaffisen alltså)
Kille 2: Så ska jag ha när jag blir stor!
Kille 1: Aa, jag med..
Kille 2: Men titta han röker! Jag ska också röka när jag blir 18!

Så var det tyst ett litet tag

Kille 1: Jag också, jag ska också röka när jag blir 18!
Kille 2: VA?! Ska du??
Kille 1: Nej, men jag skojjade ju hihihi
Kille 2: Aa, men jag ska iaf börja dricka öl när jag blir 10!!

Hahahhaa omöjligt att inte skratta åt dom, så söta! Men tänk alltså, vart håller världen på att ta vägen? Hahaha..


Jag är nyss hemkommen ifrån Amanda.. Vi har snackat om resan och så... fikat och gett pengar. Det var riktigt trevligt :)
Nu är det inte långt kvar :) 11 dagar närmare bestämt! Hjälp! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Amen tove , har du prövat?! så fuuucking gott jag smälter :D

2008-05-21 @ 21:57:30
URL: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0