*blåser bort dammet*

ja, eftersom jag säkert fått en rad nya läsare när min blogg stått och ruttnat och antastat strupen med dammkorn så kanske jag bör berätta lite om mig själv, och om mitt mycket scoutaktiga liv? nu svarar ni säkert nej, men det tänker jag ge blanka fan i och ordbajsa tills jag får ont i tarmarna.

jag heter tove arwidson, det finns dom som tror det stavas med två s, men icke .. ett s!
jag är 17 år gammal, jag var sexton rätt länge innan .. men nu är jag sjutton (17). jag har då levt i sjutton år, jag minns faktiskt inte vad jag gjort under de åren eftersom jag endast minns mig ungefär ett år tillbaka.
jag spelar golf, det hela började med att jag fick en tanke om att göra något manligare, tuffare (som fotbollen ungefär). tanken slog mig, innebandy!
jag började spela i kärringlaget gottsunda om jag minns rätt, vi sög och vi satt mest och filurade och kliade varandra i håret under träningspassen. ingen förvånad över att matcherna gick käppträtt åt helve...

vändningen;
jag började i frötuna, jag hade vid den tiden en tandställning för att inte glömma. jag hade långt brunt hår också, men det är en annan historia. jag var söt, men det brukade jag ljuga om. det började en ny tjej i laget vid tiden nu för ett år sedan, hon var blond, nästan lite gul i håret. hon hade spelat i tiunda, vilket vi inte ofta pratade om eftersom vi alla skämdes, hon med. joanna hette hon. hon var rätt snygg, men det påpekade jag nog aldrig riktigt.

jag har då spelat med denna kvinna i ett år, jag tog också bort min tandställning (jag var ännu snyggare) . jag klippte mig, det var sjujävla lyckat det med. inget jag skryter om, men sen dess har jag fått lämna många walk overs på fredagsliggen. dom är för många!

eftersom vi inte orkar prata om innebandy längre, det är ju såpass många minnen kan jag ju dra lite aktuellt.

jag gillar då golf, innebandy och fotboll. lammkött också, men dom mäter sig inte hela vägen. mer av ett fredagsintresse skulle jag tro. jag är mycket för att dricka sprit med jordgubbs saft, då jag ofta blir väldigt påverkad och ringer folk i tron om att dom ska haka på mitt till sinnes glada humör. jag lyckas ibland, dock inte alltför ofta.

jag ordbajsar trots brist på ämnen, det är en talang jag har. att ordbajsa även fasst folk inte ens riktar blicken åt mitt håll.

jag har många kära vänner, vi kan ju starta med tjejerna. om jag minns helt rätt ska det ryktas om namn som linn, sara .. ginette? det finns några män också, men att vika ut dom i en tjejblogg vore kanske omoraliskt.

jag har för några dagar sen ramlat ner för trappan och blottat smalbenet, just nu äter jag glass och tycker synd om mig själv, vilket jag ofta gör. det kommer bli mycket uppdatering, eftersom mitt lösenord är utlämnat.

ni kommer få en uppdaterad blogg, och ja .. hejda er! jag vet att ni är lyckliga, men låt inte min blogg bli någon samlingsplats för skjutglada 40-taggare. jag föredrar 92;or eller 88;or.. resten är väll lika mycket värda som en pile of shit. puss på er!

joanna har ett annat namn i verkliga livet

jag påvägen hem från ica maxi, såhär lycklig är jag över mitt lördagsgodis och några pistagenötter.
image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0