<3

Nu har älsklingen kommit, och ååh vad fin den é :)
ÄNTLIGEN blir jag av med min gamla mobil! Ni som känner mig väl vet vilket helvete jag har haft med den! Spaken har inte funkat och aa, det enda jag har kunnat gjort är att skicka sms och ringa samtal! Har inte kunnat läsa sms eller någonting :( Men nu såååååå :D alltså den är som en mp3 med mobil inuti! Feting najs och så är den ljusblååååå<3

Har lirat golf nu ikväll, gick väl hyfsat bra :) Och på lördag bär det av till Arboga. Har starttid 08.34 vilket betyder att jag vill vara där typ 07.45 senast.. vet inte hur lång tid det tar att åka till Arboga, någon som vet? men kanske 2 timmar? Chansar på det.. och då måste jag sitta i bilen 05.45?! gå upp 5 alltså :) mysigt...

Och lördagkvällen bjuder självklart på trevlig födelsedags middag hemma hos Frida, jag kommer vara helt utslagen :(

Nu orkar jag inte skriva mer! ska sova! shulululuuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kan du ha så många läsare men inga kommentarer?

2008-05-24 @ 10:48:53
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har inte så många läsare ;P

förutom att hon inte har så många kommentarer så hur sjutton skulle så många vilja läsa hennes blogg !? ;D

nej då du är så duktig tove :) och spännande med nya mobben!

2008-05-24 @ 16:39:22
Postat av: Anonym

oj glömde skriva vem det var ifrån ;O

/Erica

2008-05-24 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0