---

Skolan idag var rätt cHill, kom dit på morgonen för lite samling. Sen bar det av till Regina Teatern där vi skulle se Musikalen M där Carl i klassen var med :D han var jätteduktig!! Sjöng solo och allt :)
När vi kom tillbaka till skolan slog jag upp min EDS och den stod för en mycket glad nyhet, är inte helt säker ännu så jag avslöjar det när det är fastställt, haha! Nu ska jag ta mig en powernap och sen sova vidare i bilen till golfträningen :)

Det här är en av de sämsta dagar jag varit med om.. :(
image126

Kommentarer
Postat av: dyster erica

Det här är en jävla bajsdag som jag helst bara vill tro att jag drömt, det händer bara inte... :( :(

2008-05-19 @ 16:39:23
URL: http://ecsm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0