just nu va

Skön kväll hos Anders igår! Mycket prat och lita dricka för min del, hoppas på liknande ikväll :)
Det vaknades klockan 12 i Linns lägenhet. vi vandrade ner till subway och käka varsin 6 inchare. Solade lite och så besökte vi en ny butik, Footish. Det visade sig att en av ägarna var Johan som jobbar på Edenhof GK. Lite dö-prat och en adidas tröja blev det där! Är ni nöjda nu? En liten uppdatering iaf. Anna panna kommer snart så nu måste jag kila, TREVLIG lördags kväll önskar jag er!!

(detta är då min fredagskväll eftersom jag är ledig på måndag =DDDDDD)

image90

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet ingen blogg som är lika segt uppdaterad.

2008-03-09 @ 19:43:39
Postat av: Tove

jag vet ingen blogg som så få läser och kommenterar!

2008-03-09 @ 21:38:19
URL: http://tovearwidson.blogg.se
Postat av: Anonym

kan det bero på ngt särskilt?!

2008-03-10 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0