!!

Okej, spana in min blogg! Hur sjukt snygg är inte den?
TACK ERICA TACK TACK TACK!!

Jag har varit lite trög med att skriva här, men det har hänt en hel del sen sist! En vecka i Lofsdalen. Mycket bra skidåkning! Ett minus var ju att man inte såg toppen på hela veckan. Dimma som fa-an! Det var lagom kallt också, jag blev tvungen att skrapa bort frost från glasögonen? Ni som har valt företag som inriktning kan ju tillverka en google-skrapa! Precis vad alla behöver, iaf jag! Jag bodde med Annas familj, ett mycket trevligt gäng det där! Maten var gudomlig, jag har aldrig ätit godare mat! Det va renfilé på älgfilé på fläskfilé och aa you name it! Jag skaffade mig en skön träningsvärk också, låg som köttbullen anja i svängarna ;)

Tack för en underbar vecka med dig anna! <3

Jag får inte nog av min blogg, den är så snygg! :):)


Kommentarer
Postat av: Erica

Varsågod ! :D

2008-01-07 @ 21:24:43
URL: http://ecsm.blogg.se
Postat av: Anonym

lofsdalen 07-08 m. dig

2008-01-08 @ 23:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0