Stort blått hus



Hallå hallå.. Jag heter Amanda och Tove sitter i gungsto-LEN. Hannalisa, Sofia och Linn sitter där oppe och vi sitter här alldeles ensamma i den dunkla källarn.  Helt ofattbart hur dessa i vanliga fall väldigt snälla människor hade mage att bara köra ner oss sådär. För högljudda sa dom. Bittert. Men hur som haver, dags att berätta lite om huvudpersonen i denna blogg, som inte helt oväntat är min käre gode vän TOVEEEE.... ARWIDSOOHOHOON!
Hon är en väldigt fin människa, inte bara på utsidan. Tro det eller ej men hon är som en ängel som dimpt ner i mitt liv denna sommar! Mitt liv blev så mycket vackrare och ljusare från första stund vi sågs. Åhusparken var stället! Och dit lär vi återvända ännu en gång för att fira våran djupa vänskap.
En grej jag dock upptäckt nyligen var the fact that hennes hus i själva verket var ljusblått. Hur tufft som helst. Och huset är sig är som en lång saga i drömmarnas värld. Förtrollande! Så vill ni komma förbi är det bara att slå en pling, Tove fixar guidad rundvandrig lite titt som tätt. You won't regret it. Det gjorde iallafall inte jag.
Dags att säga hejdå, dags att säga hejdå! Tove skriver mer inom kort, det kan jag lova!
Vid tangenterna, Er tillgivne Amanda. (amandalinnea.blogg.se)

image1


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :) Hoppas du får en bra lördag! ^__^

2007-10-05 @ 22:48:56
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0