rubrik

Klockan var ställd på 06:40 för att hinna med bussen som gick 07:45. Den ringer 06:40 men jag snoozar och lägger mig i sängen igen med mobilen i handen, vaknar av mig själv klockan 07.08 (tror jag) går och gör mig i ordning. När jag väl kommer ner upptäcker jag att klockan på micron är 08:20, liksom när fan hände detta? Weird morgon hur som helst!

Slutade klockan 12 som vanligt på fredagar! :) Hade utvecklingssamtal efter skolan, gick oväntat bra! Sen drog jag och pappa ner till stan och köpte lite grejjjjer. Mötte upp hannalisa och vi gick och träffade amanda som ska spela sm hela dagen imorgon! LYCKA TILL TJEJEN!!!
Sen kilade jag och hanna hem till mig för att keka och chilla lite. Sen drall Sofia och Kerstin in och vi förpartade lite! Drog sedan in till stan för att (oväntat) hamna på muf! haha! Där var det allmänt mysigt! :D
Min dag i helhet har varit asbra! Väldigt lång? haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0