leeeeedig

Woho ledig idag! Eller aa hemstudiedag.. men vi får se hur det går med det.
Soffan torstensson kommer förhoppningsvis snart och kikar med mig på A walk to remember, superbra film!
Sen är det väl träning ikväll. Det börjar faktist kännas lite mer seriöst nu, skönt! Kan bero på mig själv också? haha..

Fan, det är svårt det här med att blogg, hände inte så mycket igår. Först var jag i skolan (dokumenterat i bilder nedan). På kvällen drog jag och pappa till kusin Johan som fyllde 26, tiden går så jävla fort! Nej nu ska jag nog försöka käka frulle!

        
              

Kommentarer
Postat av: ANNA

fan vad soft dag! jag vill va hemma och softa. fast okej, jag har varit det i dag .. och i 3 vekkors tid tillbaka .. hahah

2007-10-11 @ 15:07:58
Postat av: Lollo

TOWE FÖR FAN ! HUR ÄR DET MED DIG?!

2007-10-11 @ 17:31:24
URL: http://louisag.blogg.se
Postat av: farah

vilket skratt emil hade där :D

2007-10-11 @ 22:34:46
URL: http://farah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0