Fredag

Jag och pappa vart ensamma hemma! Och som vanligt så passar vi på att lyxa till middagen lite extra just därför! Jag gled sen vidare till Frida för att kolla på Idol och träffa vänner:). När jag kom hem möts jag av en överdrivet glad mamma(bevis på att hon hade varit på vinprovning). Vi drog ner till den eftertraktade puben här i BB, där träffade vi Pappa, Erik, Christer och Åsa. Dom hade också hunnit fått i sig en hel del alkohol. Alla (utom Erik) satt där med världens träningsvärk från igår när dom var på box-pass. De skulle ställa sig upp och visa de olika sparkarna och slagen. Inte en gång, utan 5 gånger per person!! Det bjöds också på en hel del fräckisar! trevligt trevligt! Imorgon är det lagfest med Danmark! taggtaggtagg

image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0