bu

Så var man sjuk då! Halsen ömmar och näsan rinner. Jag tror att jag har en liten aning om varför....

Det började i lördags: Stod och köade till skum i mer än en timme. Klädsel: korta cityshort och tunn höstjacka. Hiskligt kallt. Drar sen in på dansgolvet, dansar och sjunger/(skriker) i 4 timmars tid.
När sen klockan börjar närma sig 2 snåret så ska jag och Sara knata oss hem i 0 gradigt väder alldeles skummiga! Fy bövelen va kallt det var! Jag bestämde mig för att duscha när vi kom hem. Visst, jag verkligen älskar att duscha sådär varmt så att det bränns. Men vafan 55 grader kanske är lite väl mycket? Inte visste jag hur man sänkte värmen heller haha! Ganska kokt kräfta kunde man kalla mig sedan.



Vaknar morgonen därpå med en lätt bristande röst. Sen bar det iväg mot Alunda och Olandshallen där vi skulle spela säsongens andra match. Under matchen lyckades jag med kanske 5 st målbrottsliknande skrik. "FiIiIIIiiIIiiinns SaaaaAAAaAaaAaAAaarg!!!!!" " Kolla Miiiiiiiiiiitttten!!!" Vi vann med 4-3 till slut och som vanligt bjuder Frötuna på spänning!

På söndag kväll åker jag och Island till Sunnersta för att träffa våran saknade amandisen. Trevlig kväll med många skratt! Och nu sitter jag här och är sjuk :(


OBS!!! en exklusiv intervjuv med Tove Arwidson även kallad "The One" kommer inom kort ENDAST publiceras här på http://tovearwidson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahha..... du är så rolig. ville bara säga det! "nu kommer pappa...!"

2007-10-15 @ 23:20:04
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0