as

Min lördag var U N D E R B A R (förutom en grej, som inte behöver dras upp en gång till!)
Det var då en Cissi som stod för båda sakerna, haha. Mitt gamla lag ddff hade lagfest och jag fick självklart komma hem till cissis crib jag med. Det var jättetrevligt, men när jag väl trodde att festen hade börjat så drog alla hem!? jag ba WHAT?! liksom! Aja, sjukt kul kväll med er tjejer :)
              
Hannie & Joffa            Cissi - Värden              Nyktert?                 Alanya-dansen?


 

Meningen var att jag skulle skriva ett inlägg om Sofia Torstensson som jag håller kär. Men idéerna tog slut och Sofia är alltför ivrig för att vänta så här kommer ett utkast!


 6 snabbisar med Sofia
Fisk / Tove
Hemmakväll / Utekväll
Chad Michael Murray
/ Seth Cohen
Allsvenskan / Danska Ligan
DJ Tove / DJ Tjuw
Timbaland / Justin Timberlake

Kärt barn har många namn, listan nedanför kan bara tyda på en sak?
Sofia
Torstensson
Soffan
Fia
Soff
Torsten
Fisk
Knoppen
Puttefia
Soppa Torskensson
Soffen
Babe
Torsken
Bebito
Torre
Snygging
St. Lars
Torskensson
Soffi-Propp
Miss Zitron
Gullet
Torran

Sist men inte minst bjuder jag på en underbart snygg och het Sofia!
image21


 

Kommentarer
Postat av: torstensson

hahaha gullunge!

2007-10-23 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0