2007-10-09

"NIX!!! N-I-K-S!!"



Dagens Schema:
09:00 Dagen startar ovanligt bra med spanska
10:00 Reflektera över Renässansen
11:00 PH-Samtal
11:30 KRUBB (Dagens höjdpunkt)
13:00 Föreläsning om stryketräning, kan bli vettigt kul
14:00 Träna på nya svingen i kåbotältet med Johan och Konrad
16:00 Mamma hämtar och skjutsar hem moi
16:20 Powernap
16:30 Matteplugg
18:00 Middag
20:00 Träning i Sävja
21:30 Dusch (45C det ska riktigt ånga om en när man kommer ut!)
22:00 Läggdags, nu ska jag ta mig i kragen och verkligen ligga i min säng då!

Förresten drömde jag läskigaste drömmen inatt!!! Vaknade kl 4 och låg sen klarvaken i en hel jävla timme!
Men tyvärr så kommer jag bara ihåg hur mamma klippte av en kroppsdel i taget av mig, och hur hon sen sydde fast mina fingertoppar på handen igen, haha! Asäckligt! Jag bara låg där och kunde inget göra eftersom jag inte hade några ben, men helt plötsligt kunde jag springa iväg?
Varför drömde jag då det här? Låter som att min mamma är värsta hemsk haha! Men jag syftar nog på att det är filmen Touristas som jag såg med Anna i helgen.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: erica

NIX! NIKS! Kommer det ifrån ett tv-program...? Nyfiken xD

2007-10-10 @ 22:07:23
URL: http://ecsm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0