Wallmans

oj oj oj oj oj säger jag bara! Det här var så jävla bra! Högt över min förväntan!

Efter att ha suttit i knappt en timme i bilen mot sthlm så är vi äntligen framme vid Wallmans. Vi blir ledda utav en tjej i rätt så utmanande kläder (haha) till vårat bord. Kan tänka mig vad mormor och moster tänkte just då, hahaha kan också tänka mig vad morfar tänkte på! hahaha!! Nej men sedan kommer våran servitör. Tänk er Johnny Depp i Pirates Of The Carribean fast tusen gånger snyggare! Det går inte ens ju, men tydligen. Där stod han i endast en uppknäppt väst och svarta bralls, jag dog! Men det kommer meeer..... Medan första låten är igång ställer han sig bakom mig och typ masserar mina axlar i smyg! Asförvånande! En servitör gör väl inte så, eller? Det är inte slut här heller! Han hade världens bästa röst också! Hjälp vad bra han sjöng... Nog talat om mannen i mitt liv.

Morfar fyllde som sagt 80 år. Han fick ett rosa pärlhalsband att ha runt halsen hela kvällen, såg lite småtöntigt ut men samtidigt lite gulligt. När det började närma sig slutet blev han grattad på ett alldeles speciellt vis. 5 tjejer i hattar som liknade tårtor på sig kommer in och sjunger för honom. Haha, han såg ut som fisken i vattnet! Nöjd som fan!

Showen var så jävla mycket guld värd! I en liten del av den så var det lite läskigt och alla klädde ut sig till spöken. En tjej gick liksom helt hackigt som hon i The Grudge ungefär, såg iaf asläskigt ut. Hon gick närmare och närmare mig och när jag sedan tittar bort så tar hon tag om min hals och stryper mig nästan! Jag har aldrig varit så rädd. Den reaktionen fick mer än 150 pers avnjuta :). Alex jobbade också där, han som var med i idol för kanske 2 år sen ni vet? Haha han var bögigare än någonsin! Men jag gillart, om jag nu får säga så hahaha.. Det var också en råskön dvärg med! Äh, nu orkar jag inte skriva mer.. Lägger in lite pics istället! ciao

                          

Den här bilden får avsluta kvällen, morfar var tjött och pappa var på pickalurven

image69

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

känns som om vi inte sett samma wallmans! ;P

2007-11-18 @ 10:47:46
Postat av: Anna

shiiit, "godsaks tallriken" ser AS GOD ut :P

2007-11-20 @ 21:49:46
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0