Wallmans

_______________________________  
Meny Cabaret  
Kräftpannacotta toppad med skaldjur, äpple och dill, serveras med västerbottenostgratinerad smördeg 
*
  Knaperstekt ankbröst med philadelphiaoststuvade äpplen, varm potatissallad med saltkokt potatis, soltorkade tomater, kapris, lök, dijonsenap och basilika
*
Wallmans Gottebord  
469:-  
_______________________________

Ovanstående ska jag äta ikväll! Min familj och mina kusiners familj ska ta med mormor och morfar till Wallmans ikväll. Jag vet inte så mycket om det, men det ska iaf vara någon show och mycket god mat! Vad jag har hört så är det artisterna (skådespelarna) som serverar också!


Gratts Morfar på 80-årsdagen!
image55

Kommentarer
Postat av: en redig arbetsnäve

GRATTIS! :D

2007-11-16 @ 16:39:26
Postat av: Anonym

fin killeredär. :D

2007-11-27 @ 22:17:29
Postat av: Vicotiria

Wallmans är bäst iaf min kusin ;)

2008-11-29 @ 01:08:40
Postat av: Anonym

Wallmans är bäst iaf min kusin ;)

2008-11-29 @ 01:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0