Någon annan här

Hejsanhejsan, känns lite trist att Tove är så jäkla dålig på att uppdatera. Så varför inte bara ta saken i egna händer, tänkte jag! Nu ska vi se här.. Jag vet ioförsig inte vad Tove har haft för sig under dessa dagar.. Det jag vet är att hon pratade i telefon med mig igårkväll och då visste hon inte vad hon skulle hitta på för något. Inte ville hon följa med mig dit jag skulle heller, nej nej... Får väl hoppas att jag kanske kan få träffa na' lite ikväll, för nu börjar jag längta efter henne som bara den! Tove är nog världens roligaste, finaste, snyggaste, snällaste och mest perfekta människa jag någonsin har träffat. Hon är den optimala.
Nu ska jag inte skriva mer, hejdå! :)
slå mig inte tove.... grönsak:)

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, vafan!! ääh har väl egentligen inget att klaga på? haha

2007-11-03 @ 17:55:54
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0