ÄNTLIGEN TÄNKER NI!

Okej jag vet, jag veeet! På senaste tiden har det liksom vart döare här än Andreas som äntligen åkte ut ur idol! TACK SVERIGE! Även fast ni är världens trögaste!

Jag fick ett askul sms från Anna som hon hade hittat på sin mammas mobil.
"Tack för tröjan och telefonen! Hälsningar ditt fadderbarn Modoyo!" Sen är det en bild (som är tagen med en mobilkamera) på en mörk kille i en röd tröja med ett nazist tecken på! Det var väl ändå lite kuuul? :D

Förra helgen så lekte jag med ingen mindre än Anna Östling. Hon var vimsigare än vanligt, och tro mig då är Anna vimsig! Vi skulle laga Spaghetti Carbonara, Anna utsågs till att läsa receptet medans jag fick slava i köket.. Så att ingenting skulle gå fel liksom! Sen kläcker hon ur sig: Rör ner äggstockarna i den rivna osten. Liksom vadfaaaaaaan! Rör ner äggsmeten i den rivna osten! Snusk-Anna :) Kan också berätta att denna dam ska få äran att bjuda upp mig till hennes familjs stuga över nyår! Kommer bli så himla mysigt i Lofsdalen med er! :)

Jag och min bal-pal Martin har förresten årets låt på gång! Skojjar inte! Jag avslutar med en bild på mig och min saknade bal-pal!

image71

Kommentarer
Postat av: pyret

äntligen! :)

2007-12-02 @ 11:14:29
Postat av: amanda

vaihell. ingen tove åt mig på nyår alltså?

2007-12-04 @ 19:37:39
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0